ASPMedia24

Горячие новости
В СЛЕДУЮЩЕМ ВЫПУСКЕ
КОМПОЗИТНЫЕ МАТЕРИАЛЫ «НЦК» ДЛЯ РЕМОНТА АЭРОТЕНКОВ
  БИЗНЕС-ПАЛИТРА ВЫСТАВКИ «АГРОФАРМ-2019»
КОНЦЕРТНЫЙ РОЯЛЬ ДЛЯ РУССКОГО ДОМА В СЕРБИИ
Главная Новости Новости - транспорт ПАРТИЯ НОВЫХ АВТОБУСОВ НЕФАЗ ДЛЯ Г.ЧЕЛЯБИНСКА
12 Окт 2017

ПАРТИЯ НОВЫХ АВТОБУСОВ НЕФАЗ ДЛЯ Г.ЧЕЛЯБИНСКА

Очередная партия из десяти полунизкопольных автобусов НЕФАЗ 5299-30-51, работающих на компримированном природном газе, передана администрации г.Челябинска, сообщили 9 октября отраслевые источники.

news 12102017 03

Первые автобусы НЕФАЗ 5299-30-51 были закуплены для города два года назад, с сентября 2015г. они эксплуатируются на городских маршрутах и отлично зарекомендовали себя. «Автобусы отвечают всем современным требованиям: они экологичны, вместительны, и, главное, доступны для маломобильных пассажиров», – отметил глава города Евгений Тефтелев перед вручением ключей от техники водителям ООО «Городской общественный транспорт».

Модель из современной линейки продукции ПАО «НЕФАЗ», дочернего предприятия «КАМАЗа» в Башкирии, имеет 60-процентный низкий пол, оснащена газовым двигателем, соответствующим экологическому стандарту «Евро-5», и приспособлена для перевозки лиц с ограниченными возможностями. Общая пассажировместимость – 105 человек.

Договор на поставку очередной партии автобусов заключён с использованием программы государственного субсидирования газомоторной техники. Поставщиком выступил официальный дилер ПАО «КАМАЗ» в г.Челябинске – ООО «Компания УРАЛКАМ».

Источник и фото: СМР

Прочитано 448 раз

Комментарии   

 
0 # skyrim 24.09.2018 14:07
Pretty! This has been an extremely wonderful post. Thank you for supplying this info.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
0 # rutracker 08.12.2018 01:46
For most recent information you have to pay a quick visit internet and on the
web I found this site as a most excellent site for newest updates.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
0 # online dating 26.12.2018 08:53
Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm
thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog
writer but I'm still new to everything. Do you have any suggestions for inexperienced blog writers?

I'd genuinely appreciate it.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
0 # dating online 29.12.2018 18:05
Appreciating the commitment you put into your blog and detailed information you provide.
It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted
rehashed material. Great read! I've saved your site and I'm
adding your RSS feeds to my Google account.

Also visit my page ... dating online: . . . / j a p a n e s e - g r o u p - d a t i n g
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
0 # download 15.01.2019 01:51
Wow that was odd. I just wrote an really long comment but
after I clicked submit my comment didn't show up.

Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyway, just
wanted to say wonderful blog!

Feel free to surf to my web site: download: p a s t e l i n k . n e t / . . . /
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
0 # Alex 16.01.2019 14:47
So, Thanks, dear reader. On line
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
0 # download 20.01.2019 10:23
Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Thanks
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
0 # online 21.01.2019 01:43
My brother suggested I may like this web site. He was entirely right.
This publish truly made my day. You can not believe just how
a lot time I had spent for this information! Thank you!


Look at my web-site - online: t y p e m o o n . o r g / . . . /
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
0 # online 21.01.2019 06:25
I have been exploring for a little for any high-quality articles or weblog
posts on this kind of house . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this web site.
Reading this information So i am glad to exhibit that I've an incredibly just right
uncanny feeling I found out just what I needed. I most without a doubt will make sure to don?t disregard this web site and give it
a look on a relentless basis.

my webpage ... online: l i q u i d a p s i v e . c o m / . . . /
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
 
 
0 # zip 22.01.2019 16:30
First of all I would like to say great blog!
I had a quick question which I'd like to ask if you don't mind.
I was curious to know how you center yourself and clear your thoughts before writing.
I've had a difficult time clearing my thoughts in getting my ideas out there.
I do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are
lost simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints?
Thanks!

Here is my blog - zip: h t t p
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать